Scouting Lambertus jas logo
De website van Scouting Lambertus uit Etten-Leur met informatie over onze groep.

Welkom bij Scouting Lambertus

Zoek je uitdaging en avontuur, genieten van de natuur of wil je gewoon leuke dingen doen? Bij Scouting Lambertus is er voor elk wat wils. Voor iedereen van 5 tot 18 jaar is er elke week weer een nieuwe en leuke opkomst. Daarnaast ga je nog een aantal weekenden op stap en als klap op de vuurpijl nog een week in de zomervakantie om het scoutingjaar af te sluiten. Bij Scouting Lambertus heb je veel plezier, leer je allerlei verschillende dingen (knutselen, knopen, vuur stoken, hakken) en ontwikkel je jezelf en samen met anderen. Ben je ouder dan 18? Geen probleem, ook voor de volwassen hebben we een tweetal stammen die 1 keer in de maand samen komen.

Wij hebben onze leden per leeftijdsgroep opgesplitst in speltakken: Bevers (5-7, jongens en meiden), Kabouters (7-11, meiden), Welpen (7-11, jongens), Gidsen (11-15, meiden), Verkenners (11-15, jongens), Explorers (15-18, jongens en meiden), Roverscouts (18-23, gemengd), en Plusscouts (>23, gemengd).
Logo scouting Lambertus

Wie zijn wij?

Wij bestaan al sinds 1962, en hebben ons honk in het centrum van Etten-Leur (Lambertusstraat, achter de kerk bij de Markt). Onze vrijwilligers bestaan uit een gedreven leiding team dat elke week weer klaar staat voor je en er voor zorgt dat er een leuk en uitdagend programma ligt en ons bestuur dat ondersteuning biedt om alles vlot te laten verlopen.

Wordt jij ons nieuwste lid?

Je bent altijd welkom om een keer te komen kijken. Onder Contact kun je ons een mail sturen zodat we je meer informatie kunnen geven. Op deze site kun je per speltak meer informatie vinden , wat we allemaal doen en wanneer de opkomsten zijn.

Durf jij ons te helpen?

Natuurlijk zijn we regelmatig op zoek naar nieuwe vrijwilligers. Ben je ouder dan 18 en durf je de uitdaging aan te gaan om leiding te worden? Neem dan contact op, dan kun je kennis maken.